FAQ Stomatologia
FAQ – najczęściej zadawane pytania
W tym miejscu zgromadziliśmy wszystkie najczęściej zadawane nam przez Pacjentów i Partnerów medycznych pytania i odpowiedzieliśmy na nie - dla lepszej obsługi Państwa i satysfakcji z naszego serwisu.
Jeżeli mimo to mają Państwo dalsze pytania, prosimy o kontakt z jednym z naszych Konsultantów na żywo - na czacie lub pod nr tel. 22 266 83 70 w dni robocze od 8.00-20.00 i soboty 9.00-14.00.
Tak. Wystarczy:
- skontaktować się z Konsultantem MediRat pod nr tel.: 22 266 83 70 (pon.-pt. 8.00-20.00) – jeżeli nie wiadomo nawet w przybliżeniu, jaka będzie cena zabiegu
- lub skorzystać z kalkulatora rat – jeżeli potrzebna jest bardzo ogólna informacja;
Jeżeli Pacjent jest zdecydowany na określoną usługę medyczną, rekomendujemy pełną weryfikację, która odbywa się w trakcie rozmowy z Konsultantem MediRat, jest bezpłatna i ważna min. 30 dni, a co najważniejsze pozwala uniknąć później niespodzianek w postaci odkrywania zaległości czy nieterminowych spłat wcześniejszych zobowiązań, zarejestrowanych w bazie informacji kredytowej (BIK), o których po prostu się nie pamięta, a które wpływają na ostateczną ofertę i warunki finansowania.
Można wybrać dowolny, także nie współpracujący z LM PAY S.A. i nie oferujący jeszcze MediRat gabinet lub specjalistyczną klinikę stomatologiczną, implantologiczną czy ortodontyczną lub świadczącą szeroko usługi medyczne, na terenie całej Polski. Nie ma znaczenia, czy będzie to jednostanowiskowy prywatny gabinet czy sieciowa klinika stomatologiczna. Takich placówek jest stosunkowo dużo i zlokalizowane są nie tylko w większych miastach. Jeżeli leczenie ma wykonać nie „nasz stomatolog” tylko nienznay specjalista - warto spytać go o referencje, jeżeli usługa ma być kompleksowa i kosztowna, jak np. praca implantoprotetyczna czy implantologiczna.
Także nasi Doradcy Pacjenta służą pomocą i bezpłatną poradą w zakresie przeglądu ofert i chętnie wskażą listę gabinetów o określonej specjalizacji najbliżej miejsca zamieszkania Pacjenta. Ostateczną decyzję, gdzie wykonać zabieg, Pacjent powinien poprzedzić pogłębioną analizą, tak, aby rozwiać ewentualne wątpliwości, jeżeli się pojawiają. Cena w takich sytuacjach nie powinna być decydującym kryterium, tym bardziej, że system MediRaty barierę wysokich kosztów w pewien sposób znosi. Na pewno warto szukać placówki z najlepszym stosunkiem jakości usług lekarza (opinie, referencje) do ceny. W tym względzie można zamówić u nas taką usługę po pozytywnie przeprowadzonej weryfikacji zdolności kredytowej. Równie ważne jest zwrócenie uwagi na reputację, referencje, jakość kontaktu a nawet wygląd gabinetu.
Tak, jest możliwe, jednak wymagany jest poręczyciel, który posiada stałe źródło dochodu i mieszka na terenie Polski a jego dobra historia kredytowa zostanie pozytywnie zweryfikowana przez Konsultanta MediRat. Nasi Pacjenci najczęściej wskazują nam kogoś z bliskich znajomych, partnera lub osobę z rodziny.
Tak, jest możliwe. Wystarczy wskazać w swoim imieniu innego kredytobiorcę. Wystarczy, że ta osoba posiada stałe i udokumentowane źródło dochodu, a jej zdolność kredytowa i historia kredytowa zostanie pozytywnie zweryfikowana przez Konsultanta MediRat podczas krótkiej rozmowy telefonicznej.
Tak, jest możliwe. Wystarczy wskazać w swoim imieniu innego kredytobiorcę. Wystarczy, że ta osoba posiada stałe i udokumentowane źródło dochodu a jej zdolność kredytowa i historia kredytowa zostanie pozytywnie zweryfikowana przez Konsultanta MediRat podczas krótkiej rozmowy telefonicznej.
Wymagane dokumenty są zależne od formy zatrudnienia Pacjenta/pożyczkobiorcy. Zazwyczaj jest to dowód osobisty i samodzielnie wygenerowana historia operacji z rachunku bankowego za 3 ostatnie miesiące.
To dla Pacjenta jest dokument stosunkowo prosty do uzyskania. My, dzięki szczegółowemu wyciągowi z konta bankowego możemy potwierdzić nie tylko wpływy wynagrodzenia, ale również spłaty zobowiązań. Na podstawie przepływów gotówkowych na rachunku bankowym mamy pewność, że Pacjent nie ma np. zajęć komorniczych, dysponuje odpowiednią kwotą, którą będzie mógł przeznaczyć na spłatę raty i możemy udzielić finansowania.
MediRaty to dedykowana wyłącznie branży medycznej i kosmetologicznej usługa finansowa. Dlatego personel, konsultanci i doradcy MediRat są odpowiednio przeszkoleni i w tym względzie obsługa wygląda zupełnie inaczej niż w każdej innej instytucji finansowej, obojętnie czy dużym banku czy małej firmie pożyczkowej a nawet czy bankowości prywatnej private banking.
Prostota, niskie koszty, dedykowana obsługa przez wyspecjalizowanego Konsultanta / Doradcę Pacjenta, którego indywidualne podejście i szeroka wiedza specjalistyczna gwarantuje Pacjentowi najwyższy poziom satysfakcji. To różni nas od innych instytucji finansowych.
MediRatami możesz sfinansować 100% kosztów. Nie potrzebujesz wkładu własnego, który w niektórych bankach jest warunkiem uzyskania finansowania.
Całkowicie tak! Treść umów jest w pełni zgodna z Ustawą z dnia 12 maja 2011 roku o kredycie konsumenckim (DzU z 2011 r. Nr 126, poz. 715, z późn. zm.). Historia LM PAY S.A. sięga 2010 roku. Mamy ponad 12000 klinik partnerskich i z każdym miesiącem przybywają kolejne. Ponadto Pacjent (pożyczkobiorca) ma możliwość odstąpienia od umowy bez podania przyczyn w ciągu 14 dni – bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów, gdy na przykład rozmyśli się lub znajdzie lepszą ze swojego punktu widzenia formę finansowania. LM PAY S.A. jest organizacją całkowicie transparentną i posiadającą certyfikaty "Rzetelna Firma" oraz "Firma wiarygodna finansowo".
Dane przesyłane w formularzu internetowym są zaszyfrowane - korzystamy z protokołu https, pozostałe dane są przechowywane zgodnie z najwyższymi standardami przechowywania danych osobowych. Pacjenta chronią odpowiednie prawa dotyczące ochrony danych osobowych. Każdy może mieć wgląd do swoich danych, może je aktualizować lub żądać usunięcia z bazy. Dbałość o poufność danych osobowych jest dla nas jednym z najwyższych priorytetów i jesteśmy dumni z bezpieczeństwa systemu CRM, jakim posługujemy się na co dzień.
Potwierdza wiarygodność płatniczą i brak opóźnień w realizacji płatności z kontrahentami. To certyfikat, który jest przyznawany firmom podlegającym drobiazgowemu audytowi.
To standardowa forma weryfikacji na odległość, z której korzystają nasi Pacjenci i którą stosują często instytucje finansowe. Dzięki takiemu rozwiązaniu proces uzyskania finansowania jest maksymalnie uproszczony dla wygody Pacjenta. Jeżeli mają Państwo wątpliwości i chcieliby np. osobiście na piśmie przekazać nam swoje dane w naszej siedzibie w Warszawie przy ul. Lechickiej 23– prosimy o szy kontakt pod nr tel.: 22 266 83 70.
Mediraty to ogólnopolski system płatności ratalnych za zabiegi medyczne. Każda klinika, która zgłosi akces wprowadzenia takiej formy płatności dla swoich pacjentów może uzyskać dostęp do Medirat. Ponadto również kliniki, które nie są naszymi partnerami mogą proponować Mediraty swoim pacjentom, zmienia sie tylko procedura udzielania finansowania (pacjent musi dodatkowo zdobyć fakturę pro forma w wybranej placówce medycznej). LM PAY S.A. nie ma wpływu na rodzaj ani jakość wykonywanych przez daną placówkę medyczną usług. W związku z powyższym nie jesteśmy w stanie zagwarantować, że placówki partnerskie są mniej lub bardziej godne zaufania od tych, które nie posiadają jeszcze systemu Mediraty.
Warunkiem podjęcia współpracy z daną placówką medyczną jest prowadzenie aktywnej działalności gospodarczej oraz oświadczenie, że podmiot nie jest w stanie upadłości ani w likwidacji. Placówka jest również weryfikowana wizualnie - menadżerowie w regionie zawsze odwiedzają podmiot z którym LM PAY S.A. nawiązuje współpracę i przeprowadza szkolenie personelu.
Informujemy, że w przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń dotyczących produktów lub usług świadczonych przez LM PAY S.A., przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
Reklamacja może być złożona:
– pisemnie na adres siedziby:
LM PAY S.A.
ul. Lechicka 23a
02-156 Warszawa
– na trwałym nośniku za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy: reklamacje@mediraty.pl
W treści reklamacji prosimy o podanie:
Imię i nazwisko Klienta
PESEL Klienta
Nr umowy, której dotyczy reklamacja
Opis zastrzeżeń i ewentualnych żądań
Reklamacja może być złożona przez pełnomocnika na podstawie pisemnego pełnomocnictwa udzielonego przez Klienta.
LM PAY S.A. rozpatruje sprawę w terminie 30 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji. W przypadku spraw wymagających wnikliwej analizy bądź uzyskania dodatkowej opinii, termin realizacji może zostać przedłużony do 60 dni od daty wpływu Reklamacji. W trakcie postępowania reklamacyjnego Pożyczkodawca może zwrócić się do Pożyczkobiorcy o przedstawienie dodatkowych wyjaśnień lub dokumentów.
Informacja o wyniku przeprowadzonego postępowania reklamacyjnego wysyłana jest do Pożyczkobiorcy na wskazany adres do korespondencji. Odpowiedź na Reklamację może zostać przesłana drogą elektroniczną wyłącznie na wniosek Pożyczkobiorcy.
Dodatkowo informujemy, że Konsumentowi w sprawach skarg lub nieuwzględnionych reklamacji przysługuje prawo do skorzystania z pomocy miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów, jak i możliwość skorzystać z pomocy Rzecznika Finansowego. Tryb i zasady prowadzenia postępowań przez Rzecznika Finansowego dostępne są na stronie: www.rf.gov.pl
Kalkulator rat
Obliczenia dokonywane za pomocą kalkulatora są symulacją i nie stanowią oferty handlowej. Ostateczna oferta jest uzależniona od oceny Twojej sytuacji finansowej przez konsultanta MediRat.
Zostaw numer. Oddzwonimy.
Wybierz dogodny termin i godzinę na rozmowę z nami:
do mnie
w innym terminie
Administratorem danych osobowych jest LM PAY S.A. z siedzibą w Warszawie (Lechicka 23a, 02-156 Warszawa), który przetwarza Twoje dane osobowe w celu skontaktowania się z Tobą i przedstawienia Ci oferty zgodnie z Twoją prośbą. Pozostałe informacje o przetwarzaniu danych osobowych, w tym o przysługujących Ci na mocy RODO prawach, dostępne są w Polityce prywatności.