Zostań Partnerem LM PAY S.A.
Uruchom u siebie system MediRaty – finansowania i płatności ratalnych dla kosztów planowanych usług
Daj Pacjentom większy dostęp do swoich usług dzięki umożliwieniu im bezgotówkowego zakupu i zwiększ obroty nawet o 60%. Skorzystaj z naszych sprawdzonych rozwiązań i ponad 14-letniego doświadczenia na rynku.
- Finansowanie w wysokości od 450 zł do 30 000 zł ma formę umowy pożyczki z klientem i podlega przepisom ustawy o kredycie konsumenckim; środki są przelewane bezpośrednio do kliniki-usługodawcy przed realizacją usługi
- Bezgotówkowy zakup usług w Twojej placówce. Korzystne warunki finansowania i płatności ratalnych to może być to, czego oczekują Twoi Pacjenci dzięki rozłożeniu płatności na raty zrealizuje łatwo plan leczenia i przejdą metamorfozę zamiast odkładać leczenie w czasie i leczyć się …na raty. Przekonaj się, że warto zostać naszym partnerem i dołącz do grona ponad 15 000 placówek medycznych w Polsce, które już korzystają z naszych rozwiązań
- Współpraca jest bezpłatna co znaczy, że placówka nie ponosi żadnych kosztów związanych z finansowaniem udzielonym Pacjentowi (poza programem Raty 0%).
- Wszystkie formalności związane z udzieleniem finansowania są po stronie MediRat a nie placówki – bo szanujemy Twoją pracę i czas! Nad obsługą Pacjentów pracuje telefoniczny zespół konsultantów od poniedziałku (8-20) do soboty (9-14).
W ramach umowy o współpracy zapewniamy dodatkowo: materiały marketingowe a dla najbardziej aktywnych zespołów także program motywacyjny i wsparcie promocyjne.
Uruchom u siebie system MediPay – płatności miesięczne po wizycie/po wykonaniu usługi
Coraz więcej klientów korzysta z możliwości bezpłatnego odroczenia płatności za zakupy w sieci do 30 dni. A Twoi klienci jak przyjęliby możliwość odroczenia płatności lub błyskawicznego rozłożenia jej na 3, 4, 8 lub 12 płatności miesięcznych za pomocą dwóch kliknięć na smartfonie? Bez gotówki i karty.
Wystarczy smartfon, którym klient potwierdzi transakcję, środki na Twoim rachunku pojawią się już na drugi dzień – od nas. Proste i wygodne. Z tego rozwiązania korzysta już ponad 6 000 placówek w Polsce i teraz możesz dołączyć do tego grona.
Rozwiązanie umożliwiające klientowi rozliczenie zakupu Twojej usługi – przelewem do 30 dni (bezpłatnie) lub w ratach od 50 zł do 8 600 zł – zapoznaj się i zamów: https://medipay.pl/dla-gabinetu/.
Procedura „na próbę”.
Taka współpraca nie wymaga podpisania stałej Umowy a jej zasady są proste:
wystarczy przygotować Pacjentowi plan leczenia wraz z kosztorysem i na tej podstawie wystawić fakturę pro-forma a następnie przesłać ją do nas na adres: pok@mediraty.pl lub przekazać Pacjentowi, który ją do nas dostarczy.
Pacjent powinien skontaktować się z naszym Konsultantem, który przeprowadzi weryfikację zdolności kredytowej (podczas kilkuminutowej rozmowy telefonicznej pod nr tel.: 22 266 83 70 pon.-pt. 8-20, sob. 9-14). Po pozytywnej weryfikacji i podpisaniu przez Pacjenta wysłanej kurierem Umowy ratalnej, placówka otrzyma środki bezpośrednio na swój rachunek, zwykle następnego dnia. Placówka nie ponosi żadnych kosztów związanych z finansowaniem udzielonym Pacjentowi.
Uwaga! Procedura na próbę dotyczy tylko systemu MediRaty i tylko usług medycznych (z wyłączeniem finansowania sprzętu medycznego, rehabilitacyjnego, okularów etc.).
Formularz – wypełnij i wyślij, nasz menedżer regionalny oddzwoni w ciągu 3-5 dni roboczych.
Taka współpraca nie wymaga podpisania stałej Umowy i jest prosta: wystarczy przygotować Pacjentowi plan leczenia wraz z kosztorysem i na tej podstawie wystawić fakturę pro-forma oraz przesłać ją do nas na adres: pok@mediraty.pl lub przekazać Pacjentowi.
Pacjent powinien skontaktować się z naszym Konsultantem, który przeprowadzi weryfikację zdolności kredytowej podczas kilkuminutowej rozmowy telefonicznej pod nr tel.: 22 266 83 70 (pon.-pt. 8-20, sob. 9-14). Po pozytywnej i bezpłatnej weryfikacji i podpisaniu przez Pacjenta wysłanej kurierem Umowy ratalnej, placówka otrzyma środki bezpośrednio na swój rachunek, nawet tego samego dnia.
Placówka nie ponosi żadnych kosztów związanych z finansowaniem udzielonym Pacjentowi.
Placówka zainteresowana współpracą i korzystaniem z systemów finansowania MediRaty i MediPay powinna:
- wypełnić i wysłać formularz zgłoszeniowy widoczny powyżej
lub
- bezpośrednio skontaktować się z LM PAY S.A. pod numerem tel.: 22 266 83 70
lub
- mailowo pod adresem: pok@mediraty.pl konsultantka przyjmie zgłoszenie prosząc o podanie: nazwy rejestrowej placówki, adresu rejestrowego, województwa, osoby reprezentującej.
Po takim zgłoszeniu, w ciągu 3 dni roboczych, skontaktuje się z Państwem telefonicznie dedykowany Opiekun Regionalny w celu sfinalizowania Umowy o współpracy, ustalenia terminu wdrożenia i szkolenia personelu.
Zarówno dla lekarza jak i dla Pacjenta sprawy finansowe mogą być tematem drażliwym i unikanym przez obie strony dlatego często posługujemy się mottem:
„Lekarz ma leczyć a Pacjent …nie rujnować swojego domowego budżetu.”
MediRaty zaspokajają potrzeby obu stron, które mogą skupić się na tym co jest najważniejsze: na leczeniu.
Zostań naszym Partnerem! Masz dodatkowe pytania? Zadzwoń: 22 266 83 70 (pon.- pt. 9-16) lub wypełnij i wyślij formularz zgłoszeniowy – oddzwonimy w ciągu 1 dnia roboczego.
To pierwsze w Polsce rozwiązanie w kategorii consumer finance, odpowiadające na specyficzne potrzeby Pacjentów, dedykowane klinikom stomatologicznym i innym podmiotom branży medycznej, klinikom medycyny estetycznej oraz klinikom weterynaryjnym w całej Polsce. Usługa zostało wprowadzona w 2010 roku przez spółkę Ratalnie.com SA (obecnie: LM PAY S.A.) z myślą o finansowaniu procedur stomatologicznych (szczególnie: drogich procedur protetycznych i implantoprotetycznych).
Zasada działania systemu jest bardzo prosta.
- Pacjent zainteresowany zakupem drogich komercyjnych usług medycznych lub weterynaryjnych, kontaktuje się telefonicznie z Konsultantem MediRat
- Konsultant MediRat podczas jednej kilkuminutowej rozmowy telefonicznej weryfikuje zdolność i historię kredytową Pacjenta, ustala poziom ryzyka kredytowego oraz uzgadnia z Pacjentem warunki finansowania, po czym wysyła do Pacjenta kuriera z Umową
- natychmiast po podpisaniu Umowy, LM PAY S.A. przeleje środki bezpośrednio na rachunek Partnera (placówki, która realizuje usługę)
- Pacjent spłaca pierwszą ratę po ok. miesiącu od podpisania Umowy.
Pacjent może całość kosztów zabiegu i wszystkich usług z nim związanych zapłacić w ratach, lub część kosztów pokryć z własnych środków a resztę sfinansować MediRatami. Wariant finansowania zależy od indywidualnych potrzeb Pacjenta oraz od zdolności kredytowej na potrzebną kwotę.
Po podpisaniu umowy o współpracy Pacjent może płacąc w ratach zakupić każdą świadczoną przez klinikę usługę lub procedurę lub zrealizować kompleksowy plan leczenia:
- wszelkiego rodzaju zabiegi stomatologiczne, medyczne, medycyny estetycznej, rehabilitacyjne, operacje, konsultacje, kompleksowe plany leczenia etc.
- wszelkiego rodzaju leczenie wraz z pobytem w szpitalu i rehabilitacją oraz pobytem w hotelu, jeżeli jest to w ramach jednej procedury i jednego podmiotu medycznego
- pakiety rehabilitacyjne
- sprzęt zdrowotny, rehabilitacyjny, protezy etc.
- badania diagnostyczne, badania genetyczne
- procedury i usługi weterynaryjne
Podstawowy zakres Umowy o współpracy umożliwia Partnerowi medycznemu całkowicie bezpłatne świadczenie usług, zapewnia także bezpłatne materiały marketingowe.
Szczegóły we wzorze Umowy o współpracy lub pod nr tel. 22 266 83 70 (pon.-pt. 8-20, sob. 9-14)
W interesie placówki jest poinformować Pacjenta o możliwości finansowania i płatności ratalnej oraz umożliwić Pacjentowi bezpłatną weryfikację i przedstawienie niezobowiązującej oferty finansowania. Weryfikacja zdolności może dać Państwa Pacjentom zupełnie nową perspektywę do bardziej zaawansowanego i kompleksowego leczenia.
Przykładowo: miesięczne zarobki „na rękę” Państwa Pacjenta, w wysokości 3 000 zł pozwalają mu uzyskać finansowanie na poziomie 29 000 zł.
Placówka nie ma obowiązku udziału w formalnościach związanych z procedurą finansowania, pracownicy nie muszą niczego wypełniać itd. Tym zajmuje się specjalnie przeszkolony Konsultant telefoniczny, który podczas rozmowy:
- omawia potrzeby Pacjenta
- przeprowadza weryfikację Pacjenta w bazie informacji kredytowej
- szacuje ryzyko kredytowe i ustala z Pacjentem szczegóły i warunki Umowy ratalnej
- kieruje kuriera z Umową do podpisania w dogodne dla Pacjenta miejsce (np. na adres domowy)
- po podpisaniu przez Pacjenta Umowy zleca przelew pełnej kwoty za zabieg na rachunek
kliniki (Pacjent spłaca pierwszą ratę ok. miesiąc później)
Ponieważ polscy Pacjenci nie są przyzwyczajeni do tego typu finansowania i płatności za usługi medyczne – w dobrze pojętym interesie Partnera jest skuteczne przekazanie takiej informacji każdemu swojemu Pacjentowi.
Tak, praktykujemy takie rozwiązanie: Pacjent chciałby rozliczyć się w ratach, ale gabinet nie podpisał jeszcze z nami umowy o współpracy.
Wystarczy, że gabinet prześle do nas (pok@mediraty.pl) fakturę pro-forma za leczenie Pacjenta, która zostanie opłacona przez nas natychmiast po pozytywnym zweryfikowaniu zdolności kredytowej Pacjenta i profilu działalności gabinetu.
Główną zasadą systemu MediRaty z punktu widzenia Partnera medycznego jest przeniesienie całego ryzyka za opóźnienia w spłacie zobowiązania lub zaprzestania spłaty na LM PAY S.A. W takiej sytuacji uruchamiana jest standardowa, opisana w Umowie ratalnej z Pacjentem procedura windykacyjna, w którą Partner medyczny w żaden sposób nie jest angażowany, nie uczestniczy w niej.
To jest niemożliwe. Jednak każdy przypadek jest indywidualny i analizowany przez nas bardzo dokładnie. Standardowo korzystamy z bazy informacji kredytowej BIK i analizujemy sytuację zawodową, materialną i rodzinną Pacjenta w aspekcie możliwości do spłaty bez zbytniego obciążenia domowego budżetu. Szczególnie, gdy w grę wchodzą drogie usługi.
Gdy Pacjent otrzymuje w wyniku analizy kategorię „całkowity brak zdolności kredytowej” – jesteśmy przeciwni udzieleniu mu finansowania, także aby ochronić ich od ryzyka wpadnięcia w tarapaty finansowe. Staramy się być fair wobec Pacjentów. To nasz powód do dumy.
Nie finansujemy zabiegu Pacjentowi, gdy z naszej analizy wynika, że ryzyko spłaty jest zbyt wysokie – staramy się działać racjonalnie i w dobrze pojętym interesie Pacjenta.
Są to gabinety, kliniki oraz przychodnie o różnych specjalizacjach.
Pełną listę placówek, w których możesz zrealizować płatność MediPay znajdziesz w specjalnej wyszukiwarce na stronie https://medipay.pl/
Gabinet musi z nami współpracować i obsługiwać nasze płatności (mieć dostęp do naszego systemu). Standardowy limit zakupów różnych usług w systemie MediPay wynosi 5 000 zł(maks. 8 600 zł). Do limitu nie wliczamy zobowiązań ratalnych za pomocą systemu MediRaty (gdzie następuje pełna, telefoniczna weryfikacja zdolności i historii kredytowej).
Gabinet po transakcji otrzymuje od nas całą kwotę za wykonaną usługę, natychmiast – na swój rachunek, a my oczekujemy jej spłaty od klienta, w sposób wygodny dla niego, czyli: w 1, 3, 4, 8 lub 12 ratach.
Przy rozliczeniu płatności klient musi mieć smartfon z internetem, dowód osobisty potwierdzający jego tożsamość oraz, że jest obywatelem polski.
Na smartfon klient dostaje informację o spłacie, którą zatwierdza SMS-em.
Jeżeli zobowiązania klienta wobec nas nie przekraczają 5 000 zł (maks. 8 600 zł) klient może odraczać płatności w tym samym lub innym gabinecie aż do osiągnięcia tego limitu. Dodatkowo może uzyskać finansowanie do 30 000 zł w systemie MediRaty, które nie wlicza się do limitu.
Z MediPay może skorzystać osoba, która spełnia poniższe warunki:
- polskie obywatelstwo,
- wiek 18-75 lat,
- posiadająca przy sobie dowód osobisty.